Jädrar, jag har också vin i källkoden, 7SAXCCE68PFxxxxxx. Jag har ju sökt efter 5YJ, men det är ju 7SA som gäller för x/y numera.
Några fler siffror kan väl avslöjas? Räcker med två x På slutet
Jo, men varför skulle det vara intressant?
Bilarna kanske är på olika båtar eller olika leveransdatum.
Finns nördar till allt
Vad är det som är hemligt, hundra bilars anonymitet, eller ska reg numret tejpas sen?
Bilarna kanske är på olika båtar eller olika leveransdatum.
Finns nördar till allt
Vad är det som är hemligt, hundra bilars anonymitet, eller ska reg numret tejpas sen?
Om det nu är så nedrans intressant så kan du swisha mig 1000 kronor så ska jag tänka på saken
/Dagfinn Model S 100D 2018 Model X Plaid 2023
Model Y LR AWD 2024
Någon som kan ta en skärmdump på hur det ser ut vid ett inbyte? Behöver bara veta vilka bilder som efterfrågas.
Kan inte ta skärmdump pga att formuläret försvinner när man godkänt Teslas inbytesoffert, men utöver bilder på exteriör och interiör så behövs lösenoffert (om du har lån på bilen) samt ägarbevis. Tror inte jag missat något.
Mest av allt önskar jag mig själslig rikedom, men jag skulle nöja mig med en Tesla Model X Plaid (röd/vit).
Någon som kan ta en skärmdump på hur det ser ut vid ett inbyte? Behöver bara veta vilka bilder som efterfrågas.
Kan inte ta skärmdump pga att formuläret försvinner när man godkänt Teslas inbytesoffert, men utöver bilder på exteriör och interiör så behövs lösenoffert (om du har lån på bilen) samt ägarbevis. Tror inte jag missat något.
Tack i alla fall.
Löste sig. Får se vad man får för pris i inbyte.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Eftersom det är 2 år sedan beställningen gjordes så har förberedelsen inför leverans varit lite bristfällig från min sida och fick mail igår om att fylla i finansierings alternativ. Jag fyllde i kontant och utan inbyte för att komma vidare men hur ska man göra? Det är en Model S Plaid.
Jag ska äga den privat inbyte Model S P100d 8000 mil
Eftersom det är 2 år sedan beställningen gjordes så har förberedelsen inför leverans varit lite bristfällig från min sida och fick mail igår om att fylla i finansierings alternativ. Jag fyllde i kontant och utan inbyte för att komma vidare men hur ska man göra? Det är en Model S Plaid.
Jag ska äga den privat inbyte Model S P100d 8000 mil
Hur har ni gjort med finansiering och inbyte?
Har inget inbyte. Men finansiering är för mig mer självklart än någonsin. DNB har alltid haft attraktiv ränta och nu är den, inflationsjusterat, rekordlåg.
Har en Model S Performance -21 med +6000 mil. Väntar otåligt på värdering från Tesla. Lika otåligt som jag väntar på VIN och leveransdatum för Plaid.
Får jag för lite för nuvarande bil behåller jag nog. Är supernöjd med den. Men jag vill ju veta NU hur jag ska göra.. och värderingen verkar dra ut på tiden. Kollar tesla-appen som en dåre ifall leveransdatum nu kommit. Svajpat sönder telefonen..
Misstänker att de med inbyten får senare leverans. Är det någon med inbyte som fått VIN?
MS Plaid HW4 2023, svart, svarta säten, FSD MS Performance HW3 2021
MS90D HW1 2016
Har en Model S Performance -21 med +6000 mil. Väntar otåligt på värdering från Tesla. Lika otåligt som jag väntar på VIN och leveransdatum för Plaid.
Får jag för lite för nuvarande bil behåller jag nog. Är supernöjd med den. Men jag vill ju veta NU hur jag ska göra.. och värderingen verkar dra ut på tiden. Kollar tesla-appen som en dåre ifall leveransdatum nu kommit. Svajpat sönder telefonen..
Misstänker att de med inbyten får senare leverans. Är det någon med inbyte som fått VIN?
Japp, jag har inbyte och har fått (dolt) VIN för den MX Plaid jag beställde i januari 2021. Enligt de jag pratat med på Tesla så har inbyte ingen inverkan på leveransdatum, det enda som kan ställa till det är om man dyker upp med en inbytesbil som har skador och de behöver göra en ny värdering. Då kan leveransdatumet behöva flyttas.
Mest av allt önskar jag mig själslig rikedom, men jag skulle nöja mig med en Tesla Model X Plaid (röd/vit).
Är det någon skillnad i leveransstatus om man valt ta leverans på vinterhjul eller inte? Ser ut som på blocket är dom flesta utan vinterhjul.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Är det någon skillnad i leveransstatus om man valt ta leverans på vinterhjul eller inte? Ser ut som på blocket är dom flesta utan vinterhjul.
Verkar inte så. Tesla skickade ut ett SMS för en tid sen där de ville veta om man önskade köpa till vinterhjul och la i så fall till det i beställningen i efterhand. Vinterhjul, inbyte och VIN här.
Någon som fått ett skarpt pris på försäkringen? Ursäkta att jag inte orkar läsa igen hela tråden igen.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Är det någon som beställt 2021 som inte fått leveranstid början av december.?
Tack för svar ska kontakta DNB känns surt att binda upp så mycket kapital i en bil. Är det dumt om man eventuellt vill sälja bilen?
Gällande inbyte så är det mycket intressant vad Tesla erbjuder. Jag funderar på att både ställa den nya och begagnade bilen till försäljning via förmedling (även om Tesla bannar mig). Är supernöjd med P100d så skulle inte må dåligt av att fortsätta ha den….