Det är hyggligt att lämna den platsen ledig, men att kalla folk sim laddar där utan släp för lata och korkade tycker jag är lite hårt, även om jag förstår problemet för den som kommer med släp.
Tesla bör lägga till information om att dom platserna bara ska användas om dom övriga platserna är upptagna. Men jag håller med, mitt uttryck är lite hårt Jag var förbannad med massa känslor inblandade.
---
Få 8000:- rabatt när du beställer din Tesla genom att använda denna referallänk: http://---
---
Har aldrig sett ett släp på SUC så det här kommer aldrig funka utan skylt, men även om det var en skylt så hur vet personen som kommer med släp att han som står på släp platsen inte står där för att dom andra var upptagna när han kom?
Personligen kommer jag vara beredd att kroka av varje gång jag ska ladda med släp
Det är hyggligt att lämna den platsen ledig, men att kalla folk sim laddar där utan släp för lata och korkade tycker jag är lite hårt, även om jag förstår problemet för den som kommer med släp.
Tesla bör lägga till information om att dom platserna bara ska användas om dom övriga platserna är upptagna. Men jag håller med, mitt uttryck är lite hårt Jag var förbannad med massa känslor inblandade.
Senast jag var i Infra City så flyttade jag mig till stolpen där man kör rakt in efter några minuter vid en annan stolpe som gav mig max 37 kW. Efter att ha flyttat fick jag närmare 120 kW. Det är en enorm skillnad i hur länge det tar att ladda, så inget jag rycker på axlarna över när jag inte ens sett en X med släp på någon SuC (annat än på bild).
Min poäng är att det kan finnas andra orsaker till att man väljer den stolpen.