Drive to beleive
Moderator: Redaktion
Re: Drive to beleive
Fick flera mail med olika text och samma budskap, Dvs ingen P100DL till mig
Får glädja mig med X60D på torsdag

Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Jag som tyckte jag fick ihop en riktigt bra motivering, men inte blev det något veckolån här heller. 

Leaf 24kWh -16 (2016-2018). Ioniq 28kWh - 19 (2019-2020). Kona 64 kWh - 20 (2020-2022).
Niro 64 kWh - 19 (2022-...) Leaf 30 kWh-16 (2023-...)
Niro 64 kWh - 19 (2022-...) Leaf 30 kWh-16 (2023-...)
- lator
- Teslaägare
Nähä... inte jag heller. "Utvalningsprocessen är nu klar" Jag vill nog påstå att jag uttryckte mig bättre än så...
Spännande om vi får veta vilka som blev valda. Det är väl som flera sagt, inga sekterister, oavsett Tesla eller inte och en inkomst som räcker för ett par bilar...

Spännande om vi får veta vilka som blev valda. Det är väl som flera sagt, inga sekterister, oavsett Tesla eller inte och en inkomst som räcker för ett par bilar...

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

-
Blev inte heller utvald....
Hoppas dock på en Model S 60D som firmabil snart om det går igenom
Hoppas dock på en Model S 60D som firmabil snart om det går igenom

Renault Zoe -14, White, Intens
Att köra elbil är som att segla....
- Man vet aldrig när man kommer fram!
http://www.elbilspappan.se - http://www.laddaelbilen.se
Att köra elbil är som att segla....
- Man vet aldrig när man kommer fram!
http://www.elbilspappan.se - http://www.laddaelbilen.se
Samma här, fick två mail, kom inte ens ihåg att jag anmält mig...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..

- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Inte jag heller. Tur att jag hittade en XP90DL som jag hämtar nästa vecka.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Det får duga lixom..............SolnaGnagarn skrev:Inte jag heller. Tur att jag hittade en XP90DL som jag hämtar nästa vecka.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Ingen lycka med urvalet här heller.
Hoppas någon på forumet lyckades
Hoppas någon på forumet lyckades
MYLR-24
Nope knyte jag heller. Fick också två mail. Kan tycka att det räcker med ett när de kommer med tråkiga nyheter :p
Och min fru hade fått samma svar...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..
Är detta Teslas nya sätt att marknadsföra?

Utlysa tävlingar som ingen vinner, men där alla erbjuds testkörning. Och vi vet ju hur det brukar gå om man testkör

Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Ingen tur här heller
Hoppas verkligen att någon på forumet vinner denna provkörning.

Hoppas verkligen att någon på forumet vinner denna provkörning.
Antalet vinnare skulle vara fyrtio över hela Europa. Vad kan det innebära för Sverige? En eller två?Stefan skrev:Och min fru hade fått samma svar...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..
Är detta Teslas nya sätt att marknadsföra?![]()
Utlysa tävlingar som ingen vinner, men där alla erbjuds testkörning. Och vi vet ju hur det brukar gå om man testkör![]()
Minst en är detTorkel skrev:Antalet vinnare skulle vara fyrtio över hela Europa. Vad kan det innebära för Sverige? En eller två?Stefan skrev:Och min fru hade fått samma svar...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..
Utlysa tävlingar som ingen vinner, men där alla erbjuds testkörning. Och vi vet ju hur det brukar gå om man testkör![]()

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Känns ju enormt snålt med tanke på att de flesta andra elbillstillverkarna lånar ut sina bilar 48h lite hur som helst, tex Nissan.Torkel skrev:Antalet vinnare skulle vara fyrtio över hela Europa. Vad kan det innebära för Sverige? En eller två?Stefan skrev:Och min fru hade fått samma svar...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..
Jag tror säkert att de skulle sälja några bilar på att låta en demobil lånas ut till ett 100-tal personer under 2dagar var tex. Det är ganska billig reklam skulle jag tro, även om de fick skriva av bilen helt efteråt.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Visst är det så!Bjorn N skrev:Hustrun har inte fått några mail, kan ju bara betyda en sak eller?
Det kan ju bara betyda en enda sak... att de slarvat bort hennes anmälan.

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Fick du?e5m1r skrev:Minst en är detTorkel skrev:Antalet vinnare skulle vara fyrtio över hela Europa. Vad kan det innebära för Sverige? En eller två?Stefan skrev:Och min fru hade fått samma svar...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..
NejCrappy skrev:Fick du?e5m1r skrev:Minst en är detTorkel skrev:Antalet vinnare skulle vara fyrtio över hela Europa. Vad kan det innebära för Sverige? En eller två?Stefan skrev:Och min fru hade fått samma svar...Stefan skrev:Inte jag heller. Fick två mail med olika text men samma budskap. Skall fråga min fru när hon kommer hem vilket svar hon fick..
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Men du vet vem
Djäkla hemlighetsmakeri. Men kul för vederbörande, hälsa och gratta
Djäkla hemlighetsmakeri. Men kul för vederbörande, hälsa och gratta