Det är den nya laddluckan. Verkar fungera fint! Det var den andra som hade levererats i Sverige sa min leveransansvarige...vigge50 skrev:Hur ser laddluckan ut på din bil, rapporteras att de har levererats Model S i Australien med självstängande laddlucka så de borde ha kommit eller komma när som helst till Europa också http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... =10&t=5581
Leverans idag!
Moderator: Redaktion
Re: Leverans idag!
TackMikke996 skrev:Grattis Robin,brorsan sa att du hade fått din.
(juhas bror) säg till om det är nåt du undrar över!

Tack! Yes, den stod jämte... Väldigt väldigt fin!!!Svenssons skrev:Grattis till bilen Robin! Fick höra av annan forummedlem som hämtade ut sin Model X Signature igår. All-black och all utrustning förutom Ludicous. Själv hoppas jag att kunna få leverans inom en max två veckor.
Det blir 21" Vossen VFS1 i anthracite. Får förhoppningsvis på dem i veckan...grenhall skrev:Grattis Robin! Vad ska du byta till för hjul?

- Linusschon
- Teslaägare
Dom passar grymt bra på bilen la på silvriga Vossen VFS1 förra veckan på min svarta riktigt snyggtRobin R skrev:Det blir 21" Vossen VFS1 i anthracite. Får förhoppningsvis på dem i veckan...grenhall skrev:Grattis Robin! Vad ska du byta till för hjul?
Umgås mycket med ELin en mörk skönhet från 2015 med AP, premiuminredning, next gen säten och 90Kwh batteri.
Har du inga bilder att visa? 21" eller 22"?inCup1 skrev:Dom passar grymt bra på bilen la på silvriga Vossen VFS1 förra veckan på min svarta riktigt snyggtRobin R skrev:Det blir 21" Vossen VFS1 i anthracite. Får förhoppningsvis på dem i veckan...grenhall skrev:Grattis Robin! Vad ska du byta till för hjul?
21" med Contisilent 245 fram och 265 bakRobin R skrev:Har du inga bilder att visa? 21" eller 22"?inCup1 skrev:Dom passar grymt bra på bilen la på silvriga Vossen VFS1 förra veckan på min svarta riktigt snyggtRobin R skrev:Det blir 21" Vossen VFS1 i anthracite. Får förhoppningsvis på dem i veckan...grenhall skrev:Grattis Robin! Vad ska du byta till för hjul?
Umgås mycket med ELin en mörk skönhet från 2015 med AP, premiuminredning, next gen säten och 90Kwh batteri.
Då är det en 75kwh batteri egentligen va? Skulle vara intressant om du ville logga laddhastighet på SuC nån golv 

Snyggt! Ser riktigt bra ut!inCup1 skrev:21" med Contisilent 245 fram och 265 bakRobin R skrev:Har du inga bilder att visa? 21" eller 22"?inCup1 skrev:Dom passar grymt bra på bilen la på silvriga Vossen VFS1 förra veckan på min svarta riktigt snyggtRobin R skrev:Det blir 21" Vossen VFS1 i anthracite. Får förhoppningsvis på dem i veckan...grenhall skrev:Grattis Robin! Vad ska du byta till för hjul?