Teorin är att de slagit i bilregistret på folk som privatäger sportiga, dyra bilar. Som Model S.Johnny_B skrev:Sicket mög. Vem måste man muta för att få tarma skiten ur ett gäng porsche-vagnar? Sjukt orättvist. Eller har dom insikt i polisens register för fortkörningar - och spelar säkert?![]()
Hur som. Berättelser och bilder tack!
Porsche lockar med World Roadshow
Moderator: Redaktion
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Re: Porsche lockar med World Roadshow
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Det köper jag helt klart. Hade varit lite svårt att bena ut de 100+ Model S som Sixt står för...danni skrev:Teorin är att de slagit i bilregistret på folk som privatäger sportiga, dyra bilar. Som Model S.Johnny_B skrev:Sicket mög. Vem måste man muta för att få tarma skiten ur ett gäng porsche-vagnar? Sjukt orättvist. Eller har dom insikt i polisens register för fortkörningar - och spelar säkert?![]()

Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Så har man en trött Model S på 69 kW som jag får man ingen inbjudan, då den inte är tillräckligt sportig...grenhall skrev:Det köper jag helt klart. Hade varit lite svårt att bena ut de 100+ Model S som Sixt står för...danni skrev:Teorin är att de slagit i bilregistret på folk som privatäger sportiga, dyra bilar. Som Model S.Johnny_B skrev:Sicket mög. Vem måste man muta för att få tarma skiten ur ett gäng porsche-vagnar? Sjukt orättvist. Eller har dom insikt i polisens register för fortkörningar - och spelar säkert?![]()
Eller som sagt kanske för att jag dissade Porsche förut

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Tror inte de är långsinta utan du får nog vara med i gänget. Men inte med 69kW. Glöm det.bylund skrev:Så har man en trött Model S på 69 kW som jag får man ingen inbjudan, då den inte är tillräckligt sportig...grenhall skrev:Det köper jag helt klart. Hade varit lite svårt att bena ut de 100+ Model S som Sixt står för...danni skrev:Teorin är att de slagit i bilregistret på folk som privatäger sportiga, dyra bilar. Som Model S.Johnny_B skrev:Sicket mög. Vem måste man muta för att få tarma skiten ur ett gäng porsche-vagnar? Sjukt orättvist. Eller har dom insikt i polisens register för fortkörningar - och spelar säkert?![]()
Eller som sagt kanske för att jag dissade Porsche förut

Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023