Porsche lockar med World Roadshow

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Porsche lockar med World Roadshow

Inlägg av danni »

Johnny_B skrev:
Sicket mög. Vem måste man muta för att få tarma skiten ur ett gäng porsche-vagnar? Sjukt orättvist. Eller har dom insikt i polisens register för fortkörningar - och spelar säkert? :roll:

Hur som. Berättelser och bilder tack!
Teorin är att de slagit i bilregistret på folk som privatäger sportiga, dyra bilar. Som Model S.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
grenhall
Teslaägare

Inlägg av grenhall »

danni skrev:
Johnny_B skrev:
Sicket mög. Vem måste man muta för att få tarma skiten ur ett gäng porsche-vagnar? Sjukt orättvist. Eller har dom insikt i polisens register för fortkörningar - och spelar säkert? :roll:

Teorin är att de slagit i bilregistret på folk som privatäger sportiga, dyra bilar. Som Model S.
Det köper jag helt klart. Hade varit lite svårt att bena ut de 100+ Model S som Sixt står för... :D
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Inlägg av bylund »

grenhall skrev:
danni skrev:
Johnny_B skrev:

Det köper jag helt klart. Hade varit lite svårt att bena ut de 100+ Model S som Sixt står för... :D
Så har man en trött Model S på 69 kW som jag får man ingen inbjudan, då den inte är tillräckligt sportig...
Eller som sagt kanske för att jag dissade Porsche förut :)
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
grenhall
Teslaägare

Inlägg av grenhall »

bylund skrev:
grenhall skrev:
danni skrev:
Johnny_B skrev:

Så har man en trött Model S på 69 kW som jag får man ingen inbjudan, då den inte är tillräckligt sportig...
Eller som sagt kanske för att jag dissade Porsche förut :)
Tror inte de är långsinta utan du får nog vara med i gänget. Men inte med 69kW. Glöm det. :D
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Skriv svar