Laddning i Kroatien, resa kustvägen till Dubrovnik

Reseberättelser över långresor du har gjort, alt frågor inför de du tänker göra.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
leiflodde
Teslaägare

Re: Laddning i Kroatien, resa kustvägen till Dubrovnik

Inlägg av leiflodde »

jonas skrev:
Visade sig att det fanns gratis chademo type 2 och CCS på Nationalparken i Krka, som vi besökt idag. Najs :-). http://WWW.np-krka.hr
Tackar drar ditt imorgon.

Behövs något lokalt kort eller registrering?
Senast redigerad av leiflodde, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
ModelS85D
Teslaägare

Inlägg av ModelS85D »

Cliff Barnes skrev:
Japp, hade varit bra att veta. På väg hem från Trogir nu. Senj är ju en otroligt fin plats att ladda på, men det tar ju en stund att åka den omvägen
Kan det ha varit din Onsalaregistrerade svarta med 19"-fälgarna vi såg stå snyggt inbackad vid stranden där aqua park ligger på ön utanför Trogir i söndags för en vecka sedan?
Krka's type 2 hade varit bra även för min del att känna till, men nu vet man det till nästa år, så tack för den infon jonas.
Solidsvart Model S 85D
Användarvisningsbild
Cliff Barnes
Teslaägare

Inlägg av Cliff Barnes »

ModelS85D skrev:
Cliff Barnes skrev:
Japp, hade varit bra att veta. På väg hem från Trogir nu. Senj är ju en otroligt fin plats att ladda på, men det tar ju en stund att åka den omvägen
Kan det ha varit din Onsalaregistrerade svarta med 19"-fälgarna vi såg stå snyggt inbackad vid stranden där aqua park ligger på ön utanför Trogir i söndags för en vecka sedan?
Krka's type 2 hade varit bra även för min del att känna till, men nu vet man det till nästa år, så tack för den infon jonas.
Ja det var det säkert. Borde inte funnits flera svarta från Onsala där Bild
Missade dock din. Såg första teslorna (4 st) under hela semestern på hemvägen från Senj upp mot motorvägen. Då räknar jag inte med några få vi såg på superchargers på vägen
Användarvisningsbild
jonas
Teslaägare

Inlägg av jonas »

leiflodde skrev:
jonas skrev:
Visade sig att det fanns gratis chademo type 2 och CCS på Nationalparken i Krka, som vi besökt idag. Najs :-). http://WWW.np-krka.hr
Tackar drar ditt imorgon.

Behövs något lokalt kort eller registrering?
Nej inga kort eller kablar. I mån av plats dock. Inga andra elbilar när jag var där. Alla har väl sitt nr innanför luckan så man kan ringa ifall det blir knepigt.
Beställd MYP
Tesla Model 3 SR RWD HW3
Zero FXS, Elmotorcykel 7,2kWh
City slicker Elmoped, 1,8kWh
Tesla Model 3 LR AWD FSD HW2,5 såld
Super soco TS 1200R, Elmoped 3,2kWh
Tesla Model S85,3~fasladdning såld
BMW i3 REX, 1~fasladdning såld
Think såld
Skriv svar