De är en av deras snyggaste färger då den har pearleffekt, svar är den klart sämsta färgen, en tunn solid.
Sänkt ränta hos DNB
Moderator: Redaktion
Re: Sänkt ränta hos DNB
-
Är det kanske bara jag, eller ser inte Quicksilver mer ut som en billig typ av plast, snarare än avancerad multicoat metallic?Frunken skrev: ↑17 maj 2024 10:41Troligtvis är det så! Sen kanske det underlättar att det är en s.k. multi coated färg med fler lager än de andra alternativen? Men visst, vacker skulle jag inte säga
Dock är jag tveksam till någon annan än svart av alternativen… bara sett Quicksilver som hastigast så svårt att säga om den är bra… den röda färgen för MY är ju inte lika snygg som den ultra röda… men det kanske bara är jag![]()
- hencjo
- Teslaägare
Jag har låtit göra spot-repair på två olika ställen, varav ett i Teslas regi. Båda har gjort fenomenalt jobb som inte syns alls på Pearl White MC. Midnight Grey blev också lyckad.holden skrev: ↑17 maj 2024 10:51Multicoat är ju najs som ny men omöjlig att bättra på om det skulle behövas utan att det syns, eller så har jag i alla fall förstått det enligt andra trådar. Den sämsta färgen anses allmänt vara svart men också enklast att åtgärda, passar mig bra eftersom jag inte ägnat fem minuter åt bilvård de senaste tio åren.Frunken skrev: ↑17 maj 2024 10:41Troligtvis är det så! Sen kanske det underlättar att det är en s.k. multi coated färg med fler lager än de andra alternativen? Men visst, vacker skulle jag inte säga
Dock är jag tveksam till någon annan än svart av alternativen… bara sett Quicksilver som hastigast så svårt att säga om den är bra… den röda färgen för MY är ju inte lika snygg som den ultra röda… men det kanske bara är jag![]()