Ställa in farthållare?

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Re: Ställa in farthållare?

Inlägg av bylund »

far1far2 skrev:
Någon som kan svara på hur mycket man måste slanta upp för att få sin AP i "efterskott", by the air så att säja. Hämtar min pärla i Mölndal imorron och har som enda tillval "deepbluemetallic". Annars helt "naken" S85D. Kan ju vara kul att veta kostnaden om man skulle bli sugen på att släppa ratten när man blir uppåt 90 bast!
:D :mrgreen:
32 500 kr säger designstudion.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
thompap
Teslaägare

Inlägg av thompap »

bylund skrev:
far1far2 skrev:
Någon som kan svara på hur mycket man måste slanta upp för att få sin AP i "efterskott", by the air så att säja. Hämtar min pärla i Mölndal imorron och har som enda tillval "deepbluemetallic". Annars helt "naken" S85D. Kan ju vara kul att veta kostnaden om man skulle bli sugen på att släppa ratten när man blir uppåt 90 bast!
:D :mrgreen:
32 500 kr säger designstudion.
Att installera AP i efterhand är bara en mjukvarusak som kan lösas OTA men de vill ändå ha in bilen på SC för att verifiera/testa och eventuellt kalibrera alla sensorer, så när/om du bestämmer dig för AP i efterhand måste du boka tid och sedan ta dig till ett SC. Jag ska göra detta på fredag och just nu var det ca 2v väntan på tid i Sthlm.
Tesla M3 AWD
Användarvisningsbild
far1far2
Teslaägare

Inlägg av far1far2 »

Tack thompap och Bylund!
X100 lev.14/8-18.
ironjack
elbilist

Inlägg av ironjack »