32 500 kr säger designstudion.far1far2 skrev:Någon som kan svara på hur mycket man måste slanta upp för att få sin AP i "efterskott", by the air så att säja. Hämtar min pärla i Mölndal imorron och har som enda tillval "deepbluemetallic". Annars helt "naken" S85D. Kan ju vara kul att veta kostnaden om man skulle bli sugen på att släppa ratten när man blir uppåt 90 bast!
![]()
Ställa in farthållare?
Moderator: Redaktion
Re: Ställa in farthållare?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Att installera AP i efterhand är bara en mjukvarusak som kan lösas OTA men de vill ändå ha in bilen på SC för att verifiera/testa och eventuellt kalibrera alla sensorer, så när/om du bestämmer dig för AP i efterhand måste du boka tid och sedan ta dig till ett SC. Jag ska göra detta på fredag och just nu var det ca 2v väntan på tid i Sthlm.bylund skrev:32 500 kr säger designstudion.far1far2 skrev:Någon som kan svara på hur mycket man måste slanta upp för att få sin AP i "efterskott", by the air så att säja. Hämtar min pärla i Mölndal imorron och har som enda tillval "deepbluemetallic". Annars helt "naken" S85D. Kan ju vara kul att veta kostnaden om man skulle bli sugen på att släppa ratten när man blir uppåt 90 bast!
![]()
Tesla M3 AWD
Instämmerfar1far2 skrev:Tack thompap och Bylund!

Skoda Enyaq 85x 2025