Daniel skrev:Hade min bil inne på service ons/tors i Upplands Väsby. De är väldigt medvetna om att nuvarande lösning är katastrof. I alla fall de som jobbar "på golvet" som får ta emot klagomål från mig, med många fler.
Ja det var ganska tydligt när jag var där nyligen också, dom tycker inte heller att det är så kul...
Så därför kan man tom se det som att vi hjälper dom som jobbar där om/när vi går vidare tex till ARN och andra instanser...
Jag har nu två bilar som nyligen varit inne på lagning i Väsby och BÅDA har dom haft sönder
vid reparationer och jag måste nu alltså återigen ta ledigt en hel dag per bil för
att åka ner till dom IGEN för något som dom ställt till med!
På den privata kommer jag självklart att kräva att jag inte ska drabbas ekonomiskt men på firmabilen vet jag inte riktigt hur jag ska agera och förvänta mig men
min utgångspunkt kommer iaf att bli exakt densamma...
en ranger som kommer hit och fixar båda tänker jag föreslå iaf, det skulle både jag och Tesla tjäna på... om det nu är möjligt på båda bilarna...