Någon som provat de två långa utväxterna nertill på kroppen som avslutas med var sin ledade plattform i storlek 35-46?
För mig funkar de utmärkt vid behov av förflyttning.
Mvh Gubben från förr.
Ack nej, det är alldeles för analogt och primitivt!
Har dom LCD-display?
Som jag trodde... jag är alldeles för omodern. Får gå ut i skogen en stund och leka med mina kottar, försöka uppleva min svunna barndom.
...bara jag inte glömmer telefonen, ifall jag skulle snubbla på mina utväxter och bryta lårbenshalsen.
....nä, får bli en liten tur med Teslan istället.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Någon som provat de två långa utväxterna nertill på kroppen som avslutas med var sin ledade plattform i storlek 35-46?
Mvh Gubben från förr.
Har dom LCD-display?
Som jag trodde... jag är alldeles för omodern. Får gå ut i skogen en stund och leka med mina kottar, försöka uppleva min svunna barndom.
...bara jag inte glömmer telefonen, ifall jag skulle snubbla på mina utväxter och bryta lårbenshalsen.
Ta det lugnt. Jag har sett att det faktiskt finns däck i olika storlekar och för olika behov.
Här är farfars och barnbarnens.
Mvh Gubben från förr.
Har dom LCD-display?
Ta det lugnt. Jag har sett att det faktiskt finns däck i olika storlekar och för olika behov.
Här är farfars och barnbarnens.
Tack! Precis vad jag behöver.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Mvh Gubben från förr.
Har hört att man kan ladda dessa på typ Max medans bilen laddas och det är ju bra.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Ska du ut i skogen och kolla så ska du ju ha drönare...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Ibland vill man ju komma fram snabbare än att gå eller svettas. Sen gör det ju inget om det är lite roligt samtidigt.
Hoppas min OneWheel XR kommer till helgen så jag kan återkomma med rapport - om jag överlever, fick lite ångest när jag såg alla krascher på youtube.
Funderar på om man skulle ha på sig skinnstället första åkningarna?
Tesla Model 3 Performance-24
Tesla Model Y Performance-22 Tesla Model S LR-19 Raven *Såld* / Tesla Model 3 LR-20 *Såld* / Kia e-Niro-19 *Såld* / Nissan Leaf-18 *Såld* / Golf GTE -15*Såld*
Ibland vill man ju komma fram snabbare än att gå eller svettas. Sen gör det ju inget om det är lite roligt samtidigt.
Hoppas min OneWheel XR kommer till helgen så jag kan återkomma med rapport - om jag överlever, fick lite ångest när jag såg alla krascher på youtube.
Funderar på om man skulle ha på sig skinnstället första åkningarna?
Enligt min erfarenhet så skall du ta på skinnstället när du börjar känna att du har koll på läget.
Tesla Model Y Performance-22 Tesla Model S LR-19 Raven *Såld* / Tesla Model 3 LR-20 *Såld* / Kia e-Niro-19 *Såld* / Nissan Leaf-18 *Såld* / Golf GTE -15*Såld*
Då kanske vi ska skjuta upp nästa Växjö-träff tills dess att du är ute från sjukhuset igen
Än så länge är det lugnt! Inte ens varit nära att ramla, men det är väl då det händer!
Är det någon som testat Segway Ninebot es4? Vad tycker ni om den? Finns det något bättre alternativ? Hur får den plats i en Model S (face-lift)?
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Är det någon som testat Segway Ninebot es4? Vad tycker ni om den? Finns det något bättre alternativ? Hur får den plats i en Model S (face-lift)?
Har 2st ES4. Perfekt att ha med sig på semestern. Känns stabil och mer än tillräckligt snabb. Dock får de inte plats i frunken i model X men funderar på en dragkrokslåda till sommaren