Är det bara jag som saknar översikten? Zomar man ut för att se en dagsetapp så försvinner alla vägar utom motorvägarna. Norge har knappt en väg i den skalan.
Först när man zoomar till ett område på typ 10mil som man ser något annat.
Att inte skogar är gröna kan jag leva utan, men tycker nog inte det blir bättre kontrast när allt är i skala av grått. Europaväg och vattendrag är ju typ likadana. Föredrar helt klart mer traditionella kartbild. Enda jag upplever bättre är att vägnummer blivit tydligare men en klen tröst när man inte ser vägen.
2018.24.1
Moderator: Redaktion
Re: 2018.24.1
I jämförelse med ABRP. På teslans karta ser kommun, eller i detta fallet fylkes-, gränser och superchargers men inga som helst vägar.
när man sen zoomar in så har den en väldigt märklig prioritering på vilka vägar den visar. Fragment av småvägar ploppar upp som små vita maskar innan man ser något i storleksordningen riksväg.
Upptäckte i gårkväll att det faktiskt funkar bättre i nightmode, då syns riksvägarna vid betydligt mindre inzoomning.Re: 2018.24.1
När jag åkte till jobbet imorse så märkte jag att jag fått nya navigeringen på instrumentpanelen.
Det var inget aktivt val utan på morgonen så var bilen uppdaterad. Har även fått den nya navigeringen. Har testat med några destinationer som jag vet att den felaktigt tids uppskattade innan och får nu bättre estimat.
Det var inget aktivt val utan på morgonen så var bilen uppdaterad. Har även fått den nya navigeringen. Har testat med några destinationer som jag vet att den felaktigt tids uppskattade innan och får nu bättre estimat.