Den stora GOTT NYTT ÅR tråden
Moderator: Redaktion
Re: Den stora GOTT NYTT ÅR tråden
Gott Nytt 2018! Förutom att jag hoppas att min Model 3 når mig kommer jag inleda året med en helelektrisk resa om två veckor. Inte Tesla, men väl SJ och hyr-Leaf. Har redan bekräftat att det blir hälften så dyrt som att ta fossilen hela vägen. Att det blir tystare råder ingen tvekan om!
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Gott nytt! Snart resa till Romme Alpin!
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
- Gustafsson
- Teslaägare
Gott nytt elbilsår, det intressantaste på länge!
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Gott nytt år på er alla!
Stolt ägare till Electra, en Röd Tesla Model S 100D - 201711 med lite kul utrustning.
Gott nytt år, låt oss fortsätta att föra mänskligheten flera steg framåt!
Model S 90D 2016 med regnsensor | https://abetterrouteplanner.com
Gott Nytt År!
Tesla Model S 75D 2016
Köp en ny Tesla få 9000kr och grattis SuC http://---
Om det är någon som inte kör Tesla som vill provköra i Uddevalla området, skicka ett pm så löser vi det:)
Köp en ny Tesla få 9000kr och grattis SuC http://---
Om det är någon som inte kör Tesla som vill provköra i Uddevalla området, skicka ett pm så löser vi det:)
Gott Nytt År alla!! 

70D, midnight silver metallic, svarta next gen seats, pano-tak, autopilot
Ett stort Gott Nytt Tesla År och tack för året som varit!
Det har varit så trevligt att "hänga" på forumet varje dag.
Låt oss hoppas att vi får en än bättre omställning för miljöns skull och nya spännande Tesla händelser.
Det har varit så trevligt att "hänga" på forumet varje dag.
Låt oss hoppas att vi får en än bättre omställning för miljöns skull och nya spännande Tesla händelser.
Gott nytt år!
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Gott nytt år på er! Ser fram emot ett ”spänningsfyllt” år på forumet!
"Elbilisterna satt i ett hörn och tissla och tesla."
God fortsättning på år 2018!
ser fram emot alla nya elbilsnyheter som kommer. (skannar forumet dagligen)
ser fram emot alla nya elbilsnyheter som kommer. (skannar forumet dagligen)
Och så var det dax igen.
Gott nytt år till er alla. 2019 blir säkert ett spännande år för många av oss. Väldigt många kommer att bli teslaägare när Model 3 börjar levereras. Efter över tre års väntan.
Andra kommer kanske skaffa elbil av ett annat märke, det börjar ju komma lite fler valmöjligheter nu. En utveckling som jag följer med spänning (haha) är utbyggnaden av Ionity.
Och så ser jag fram emot leveransen av min e-tron och att kunna dra släp igen, något som jag saknat de senaste åren med Model S.
Och till sist den största frågan av alla såklart. Hur många gånger hinner Tars byta bil iår?
Gott nytt år till er alla. 2019 blir säkert ett spännande år för många av oss. Väldigt många kommer att bli teslaägare när Model 3 börjar levereras. Efter över tre års väntan.

Andra kommer kanske skaffa elbil av ett annat märke, det börjar ju komma lite fler valmöjligheter nu. En utveckling som jag följer med spänning (haha) är utbyggnaden av Ionity.
Och så ser jag fram emot leveransen av min e-tron och att kunna dra släp igen, något som jag saknat de senaste åren med Model S.
Och till sist den största frågan av alla såklart. Hur många gånger hinner Tars byta bil iår?

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jag drog igång God Jul-tråden och du den här, mycket passande!mati skrev:Och så var det dax igen.
Gott nytt år till er alla. 2019 blir säkert ett spännande år för många av oss. Väldigt många kommer att bli teslaägare när Model 3 börjar levereras. Efter över tre års väntan.![]()

Gott nytt på dig och alla andra här!

Jag vet däremot inte vad jag ser fram emot mest nästa år

Hela året helt enkelt kanske?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Jag väntar med spänning hur din e-tron ter sig när du får den.mati skrev:Och så var det dax igen.
Gott nytt år till er alla. 2019 blir säkert ett spännande år för många av oss. Väldigt många kommer att bli teslaägare när Model 3 börjar levereras. Efter över tre års väntan.![]()
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Hehe, det är ganska många som gör det tror jag. Jag ställer gärna upp som försökskanin.Tars skrev:Jag väntar med spänning hur din e-tron ter sig när du får den.

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Man kan alltid vara efterklok, men visst skulle du ha behållt din förra tesla?mati skrev:Hehe, det är ganska många som gör det tror jag. Jag ställer gärna upp som försökskanin.Tars skrev:Jag väntar med spänning hur din e-tron ter sig när du får den.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.

- lator
- Teslaägare
Det är väl den som är till salu nu... Gör som Tars, gå tillbaka till gå!Tars skrev:Man kan alltid vara efterklok, men visst skulle du ha behållt din förra tesla?mati skrev:Hehe, det är ganska många som gör det tror jag. Jag ställer gärna upp som försökskanin.Tars skrev:Jag väntar med spänning hur din e-tron ter sig när du får den.
https://www.blocket.se/alvsborg/Tesla_M ... 4.htm?aw=1
Och för övrigt så vill jag önska er alla ett riktigt
RENT NYTT ÅR!
helt utan avgasutsläpp!

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

- TeslaTissel
- Teslaägare
- Kontakt:
mati skrev:Ja, som trådens titel. Gott nytt år allesammans och ta det lugnt på vintervägarna.
Hoppsan! Gott Nytt År till alla i TCS!
Avgasfritt och spännande lär det bli med SPACE-X och alla nya Model 3 på våra vägar!
Senast redigerad av TeslaTissel, redigerad totalt 1 gånger.