Vad har du fått in i din Tesla
Moderator: Redaktion
Re: Vad har du fått in i din Tesla
Säng från Ikea (bara 80x200), sambon fick också plats.
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
- takarlsson
- Teslaägare
Granen fick inte plats.
X EL Superbilen, supersnabb, superstark, supersyn, superljud, superdyr.
http://---- kredit på 1000kr för Supercharger laddning
http://---- kredit på 1000kr för Supercharger laddning
Jag fick då in en gran i min Model S förra året 

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Jag fick in kattskit...
Katterna använder ibland vårt enkla garage som toa - fastän jag varit mycket tydlig och sagt att de får klara sig med skogen!
Sänt från min äppelskrutt...!
Katterna använder ibland vårt enkla garage som toa - fastän jag varit mycket tydlig och sagt att de får klara sig med skogen!

Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Ett akvarium på 540 liter med ställning och armatur fick jag in i min Model X med 7 klassiska säten.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Vi har tagit Roadstern många gånger till GeKås
Vi har inte förköpt oss ännu
Vi brukar ta Ica smtidigt
Men 5 Ica kassar om inte fyller dom för hårt går i

Men 5 Ica kassar om inte fyller dom för hårt går i

Oldsmobile Cutlass 1966, Tesla Roadster Sport 2,5 #528, Fiat 500 E La Prima 2021 

Haha det var en massaStefan T skrev:Vi har tagit Roadstern många gånger till GeKås
Men 5 Ica kassar om inte fyller dom för hårt går i![]()
![]()
![]()
![]()

Jag har faktiskt fått in både min o grabbens golfbagar.Kulingen skrev:Haha det var en massaStefan T skrev:Vi har tagit Roadstern många gånger till GeKås
Men 5 Ica kassar om inte fyller dom för hårt går i![]()
![]()
![]()
![]()
Tjell skrev:Jag fick in kattskit....!

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Amrikans nakenhund är fantastisk 100% hund 0% hårmati skrev:Tjell skrev:Jag fick in kattskit....!Jag brukar få in massor med hundhår. Mängdavis. Man skulle kunna tro jyckarna borde vara nakna snart med tanke på vad jag brukar städa ut ur bilen, men de producerar bara ännu mera hår som sedan förvarar i Teslan.
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Det här är 100% hund, 100% hår och såhär års minst 80% gris (skitigt ute). Och jag har en till sån.Smutt skrev:Amrikans nakenhund är fantastisk 100% hund 0% hårmati skrev:Tjell skrev:Jag fick in kattskit....!Jag brukar få in massor med hundhår. Mängdavis. Man skulle kunna tro jyckarna borde vara nakna snart med tanke på vad jag brukar städa ut ur bilen, men de producerar bara ännu mera hår som sedan förvarar i Teslan.

Söt lurvig sak du har här är en av våra
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Oj så gulliga. 

Jag med, i baklyktan!Kulingen skrev:Jag har fått in en.....

2016 Model S 75
Ska hämta en 55 tummare om en stund med Leafen. Intressant...
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Avancerat gris- och klet-skydd:
Jag har funderat länge hur man kan skydda bagaget på ett bra sätt. Nu kom jag på det. Wellpapp och MacGuyver-tejp. Tyvärr tog den sistnämnda slut. Jag hade tänkt att plasta in allting med ett eller två lager tejp. Det borde ju skydda ganska bra. Nu får hundarna grisa ner bäst de vill.
Jag har funderat länge hur man kan skydda bagaget på ett bra sätt. Nu kom jag på det. Wellpapp och MacGuyver-tejp. Tyvärr tog den sistnämnda slut. Jag hade tänkt att plasta in allting med ett eller två lager tejp. Det borde ju skydda ganska bra. Nu får hundarna grisa ner bäst de vill.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Det var då till att kämpa och gneta på utav bara den måste jag säga! 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Det finns billig bagagerumsmatta på Biltema. Den går att klippa till och så går det att sy eller limma ihop till valfri passning.
Själv tar jag bagageband från flygplatsen (GOT), får det gratis....
Själv tar jag bagageband från flygplatsen (GOT), får det gratis....
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
mati skrev:Avancerat gris- och klet-skydd:
Mamma sydde ett "likadant" skydd åt mig, fast inte i papp då, med kardborrefästning m.m. för att kunna köra hund (som jag gör ibland när jag är hundvakt...)

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Din mamma kanske ska in i tillbehörsbranschen för TeslorJocce skrev:mati skrev:Avancerat gris- och klet-skydd:
Mamma sydde ett "likadant" skydd åt mig, fast inte i papp då, med kardborrefästning m.m. för att kunna köra hund (som jag gör ibland när jag är hundvakt...)
/Jocce
Jag hade ett sånt skydd tidigare, köpt på Amazon, men det höll inte.Jocce skrev:mati skrev:Avancerat gris- och klet-skydd:
/Jocce
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
En sån formgjuten sak i tjock plast har jag drömt om länge. Antingen att ta fram å sälja å bli miljonär eller åtminstone kunna köpa en.mati skrev:
Olika för olika bilmodeller, och som tillbehör även en kåpa man kan sätta fast med blixtlås som gör att skiten helt kan kapslas in.
Ja du, det där med att bli miljonär låter ju bra.TiborBlomhall skrev:En sån formgjuten sak i tjock plast har jag drömt om länge. Antingen att ta fram å sälja å bli miljonär eller åtminstone kunna köpa en.
Olika för olika bilmodeller, och som tillbehör även en kåpa man kan sätta fast med blixtlås som gör att skiten helt kan kapslas in.

Men jag vet inte vad som finns för material och vad som är lämpligt att använda. Jag antar att Bjelkes 3d-printer är en aning för liten. Matta vill jag inte använda, det ska ju vara lätt att torka av.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Ja liiiite för stort för mina maskiner och liiiite för dyrt om det fanns tillräckligt stora (nån i Kina med gigantisk
maskin finns det nog)... Jag kan printa en mini
maskin finns det nog)... Jag kan printa en mini

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19