Man skulle ju vilja veta vad den mannen egentligen pratar om!
Jag har för mig att han pratar om när han var kock och skulle diska paella-pannor men istället drog på baluns. Därför lade han dem i havet för självdisk, men nästa dag var de borta. Roligt på alla språk
Originalet är här. Inte riktigt lika roligt.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Tack! Nu reser sig fler frågor. Varför intervjuas den här mannen. Man anar lite från programledarens sida att han är ute efter att måla ut mannen som en dagdrivare men att denne stjäl showen totalt.
Tack! Nu reser sig fler frågor. Varför intervjuas den här mannen. Man anar lite från programledarens sida att han är ute efter att måla ut mannen som en dagdrivare men att denne stjäl showen totalt.
Det var nog inte så oplanerat som det kan tyckas utan just för hans skratt som intervjun hände. Han hävdar att han vid paella-tillfället redan kallades "risitas" som betyder något i stil med småskrattet så det var nog lite hans grej.
Jag undrar vad luftintaget tycker om den behandlingen
Tesla Model Y P, AP, -22 Tesla Model 3 LR AWD, FSD, -19 BMW i3, -18
Reservation Cybertruck Tri Motor AWD RN1127948XX
Reservation Cybertruck Dual Motor AWD RN1129110XX
Vi hade samma fel på vår e-Golf. Dom fixade det på en service. Tydligen ställer man in på instrumentet vad det är för bil, och instrumentet trodde den satt i en bränslebil.
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt