Grymt fick svar att min skickas om 6 veckor (nu i veckan) och fick välja för ca 2v färg m.m.
Hoppas verkligen det blir en faceliftad.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu ska man inte bara gå runt och oroa sig för att den beställda fullstorleksbilen får de senaste uppdateringarna, även mini-Teslan ska man behöva oroa sig för
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Många som fått såna senaste dagarna. Jag väntar på två, inte fått någon av dem. Och min fru börjar bli gött putt över att jackan vi beställde till henne förra hösten fortfarande inte kommit...
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Idag fick även jag en väska som kom med DHL, verkar väldigt smart med separata "packpåsar" och expanderbar. Men undrar om den är för stor som handbagage?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Idag fick även jag en väska som kom med DHL, verkar väldigt smart med separata "packpåsar" och expanderbar. Men undrar om den är för stor som handbagage?
Kolla om den går ner i frunken på en M3! Passar den där är den ok som handbagage!
Kolla om den går ner i frunken på en M3! Passar den där är den ok som handbagage!
Får bara vänta "lite" till M3 kommer då
Model 3-24/Polestar 3-24
Har inte läst igenom villkoren på länge men blev lite förvånad (med tanke på vad som sagts hittills) att
det är en massa som är helt ok enligt Tesla bl.a. Sprida koden:
I youtubeKanaler, på sociala medier och på fan-pages + lite till
Tror inte det stod så för allt för länge sedan...
(Inte för att koderna är speciellt mycket värda för köparna om några dagar vad som sägs just nu)
Måste bara säga att kabinväskan är väldigt praktisk och bra. Trodde inte jag skulle få med den in på flyget eftersom den ser så stor ut, men jag hade mätt innan och den håller precis volymkrav. Man får precis in den i takfacken pga dess rundade kanter, föredömligt! Sen är den konstruerad på ett fiffigt sätt med det tunna facket som gör att man enkelt får ut diverse saker utan att öppna hela väskan. 360˚ hjul är också bra
Model 3-24/Polestar 3-24
Döm om min förvåning (och GLÄDJE) när jag såg att en person (här på forumet?) använt min referral-kod när denne beställde sin bil den 30/10.
Tusen tack "BH", hoppas jag i någon form underlättat ditt beslut att välja Tesla.
Min 3-åring där hemma kommer bli lyrisk över sin egna Tesla så småningom!
Än en gång tack och grattis till ditt val av Tesla, trevlig helg!
Hälsningar John
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Döm om min förvåning (och GLÄDJE) när jag såg att en person (här på forumet?) använt min referral-kod när denne beställde sin bil den 30/10.
Tusen tack "BH", hoppas jag i någon form underlättat ditt beslut att välja Tesla.
Min 3-åring där hemma kommer bli lyrisk över sin egna Tesla så småningom!
Än en gång tack och grattis till ditt val av Tesla, trevlig helg!
Hälsningar John
Härligt!
Fick hem våran för ett par veckor sedan.
Men tror det får bli födelsedagspresent när hon fyller 5 i April.
Är det nytt att man får referrals för solar panel nu?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.