Teslaspotting
Moderator: Redaktion
Re: Teslaspotting
Funderar också starkt på foliering som lackskydd, problemet är bara att man måste välja färg igen då...
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- Andreas Welin
- Teslaägare
Happy again! Jag drabbas alltid av nåt oavsett färg så om tre-fyra år ser ni första folkrace-Teslan. Bucklig o jävlig. Svart. Men lika kul.hybris skrev:Nej den svarta är snygg. Går fetbort för den är svår att håla ren och fri från repor. Svart är alltid en snygg färg.

Många trådar verkar på något magiskt sätt glida in på lackbehandling, foliering eller val av fälgar.
Åter till ämnet:
Jag hade inte enda Teslan på väg till Gotland igår. En svart norskregistrerad var på samma båt.
Åter till ämnet:
Jag hade inte enda Teslan på väg till Gotland igår. En svart norskregistrerad var på samma båt.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
3 stycken utan för Radisson Blu idag, Göteborg Lindholmspiren. En vit med deras logga på. En norsk och en röd utan skylt fram och en grön bak. Trodde igår att den röda skulle levereras till någon här men såg idag att det var en P85 med grön skylt. Måste vara en av demo bilarna.
På RB är nog det bästa stället i Göteborg att se en Tesla. Ser nästan en varje dag
Längtar efter en egen, men får vänta på 3an
På RB är nog det bästa stället i Göteborg att se en Tesla. Ser nästan en varje dag

Längtar efter en egen, men får vänta på 3an

Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Mötte en mörk halv åtta söder om Norrköping, En mörk till vid Mjöby en stund senare. Och till sist en hamnade jag bakom en vit P85D i Jönköping vid niotiden.
Då är nog Tesla tillbaka på Radisson för provkörningar igen. Bara att spana på. Jag ser flera dagligen. Det underlättar att ha en supercharger 200m från jobbet. 

Såg vag jag tror var en nybliven Teslaägare som parkerade sin nya vita Tesla på sin garageuppfart i Ella Park, Täby idag. Han hade det där lite fåniga nöjda leendet som vi alla har haft när gjort våra första turer och bara vill köra lite mer. 

Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Många Teslor i påsktrafiken idag! Såg nog 5 st på väg söderut från Stockholm, och vi var 4 st som laddade samtidigt vid Sillekrog, har aldrig mött någon där förut.
Model 3 LR/DM, mars 2019, röd, 19”, svart premiuminteriör, AP.
Såg 3 på väg nor ut från stockholm i går, (och 5 paRkerade på arlanda.
Även en fisker karma stog där, de måste va rett ovanliga..
Även en fisker karma stog där, de måste va rett ovanliga..
Mötte en på Skåpesundsbron.
S85D Röd, Mercedes 230 SLK Gul metallic, Modell X 100D Silver en Modell 3 bokad men blir troligen avbokad
Såg för första gången en Tesla i Norsjö (Västerbotten) idag. Såg inte föraren så bra så jag vet inte om det är en lokal ägare eller om den var på genomresa. Om någon känner sig träffad får den gärna höra av sig 

- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Teslamoment,
Sitter i tvättkön (högtryck) för en stund sedan när det knackar på fönstret, en dam på 65-70 ler mot mig och undrar vad den fantastiskt vackra bilen heter
Sitter i tvättkön (högtryck) för en stund sedan när det knackar på fönstret, en dam på 65-70 ler mot mig och undrar vad den fantastiskt vackra bilen heter

Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Vad har du döpt den till?
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
DreamLinern
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Sex st Teslor på Arlanda idag och ytterligare en vid Infra City vid Max.
2015 P85D svart, 21 tums fälg silver, ljusbrun läder
Denna vackra svarta såg jag när jag "ändå var ute och gick"
bara några hundra meter hemifrån.
Lyckad behandling med Ceramic Pro.

Lyckad behandling med Ceramic Pro.
Model S LR -19
Model S 85D - 15 såld
Har kört en snabb tur till Tyskland och bifogar följande bilder och första stoppet i koge undrade man om det fanns Teslor i rörelse men här var det helt öde 

-
- Helt ensam i Koge
Nästa stopp Middelfart här var det fullt och 6 bilar i bilden men 2 har precis lämnat (Svensk, Norsk ,Dansk Tysk) 

Men i dag var jag ännu gladare att äga en Tesla då jag från föregående inlägg vände mig 180 grader mot Shell och i bild syns köerna på macken men det som inte syns är ca 15-20 bilar ytterligare i kö 

Ikväll stod en snygg grå vid parkeringen i Sigtuna, inte van att se 2 st där på samma gång.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Kanske du såg min. 

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Fullt på Torp vid Uddevalla idag, fick sista platsen. 5 norska och 3 svenska. 3 st P85D.

Ballt, jag tänkte lägga upp en bild jag med! Min är nog den svarta längst bort. Jag var där runt 15-tiden.cjk skrev:Fullt på Torp vid Uddevalla idag, fick sista platsen. 5 norska och 3 svenska. 3 st P85D.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318