Han kanske har kommit på ett hack för gratis laddningReNewAble skrev:Trots priset på Ionity tänker duBjelke skrev:Du ser ju ganska nöjd ut iaf

Moderator: Redaktion
Han kanske har kommit på ett hack för gratis laddningReNewAble skrev:Trots priset på Ionity tänker duBjelke skrev:Du ser ju ganska nöjd ut iaf
Helt otroligt att en Kia e-Niro smiskar rumpan på TeslornaBjelke skrev:iAkita tar över ledningen igen typ nu...
Dom ligger ruskigt tätt det där gänget alltså...
Ganska bra tajmat tycker jag!TiborBlomhall skrev:Jag vinkade till Generalbagge, Basse, Shven och Lator när de passerade Stockholm
Kan vägvalet i början varit så avgörande? iAkita körde över Kristianstad och teslorna annan väg.TiborBlomhall skrev:Helt otroligt att en Kia e-Niro smiskar rumpan på TeslornaBjelke skrev:iAkita tar över ledningen igen typ nu...
Dom ligger ruskigt tätt det där gänget alltså...![]()
![]()
![]()
Nåja, tävlingen är långt ifrån över. De har bara avverkat den lätta tredjedelen av sträckan än.
Han och Shven samåker och det syns knappt, men dom ligger på samma ställe sas...maccis skrev:Undrar vart Basse tog vägen?
Aha det förklarar ju saken. Vågar knappt köra nära nån efter att jag fick en sten på taket idag (lät som ett berg och såg framför mig hur hela taket sprack men det höll).Bjelke skrev:Han och Shven samåker och det syns knappt, men dom ligger på samma ställe sas...maccis skrev:Undrar vart Basse tog vägen?
Jag funderade nyss om dom inte tom delar på slipstreamande, smart isf
Nej, bara bilenmaccis skrev:Är du från Kalmar?lator skrev: