Jo, den har jag hört om! Ska finnas en kornblå med regnr "seed". Tydligen säljer ägaren frön eller nåt sånt. Har för mig att ägaren är aktiv här också!e5m1r skrev:Blå södergående E4 personliga skyltar såg ut som seed men mistänker att kag såg fel
Bilen var ovanlig blå folie ? ( kan vara solen som spelar spratt)
Teslaspotting
Moderator: Redaktion
Re: Teslaspotting
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 860#p86860e5m1r skrev:Blå södergående E4 personliga skyltar såg ut som seed men mistänker att kag såg fel
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Aha, sådana frön... Annars tänke jag att man får slita om man ska få ihop till en Tesla.
Honom känner jag, mkt trevlig! Bilen är en av dom första signature i sverige och är faktiskt omlackad i den kulören!
Idag på min söndags tur
Så såg jag två ovanliga Teslor, en grön roaster (kör på el) och en mattsvart MS.

Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Är i vårt östra grannland och har på +70 mil rakt norrut (ut i obygden) bara sett en Tesla. Det var vid superchargern norr om Lahtis i övrigt ingenting i elbilsväg.
Framtiden: Tips emottages
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 897#p10897Nicke Nyfiken skrev:http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 860#p86860e5m1r skrev:Blå södergående E4 personliga skyltar såg ut som seed men mistänker att kag såg fel
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 7414#p7471
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Finns det en grön model S också? Har för mig jag sett en som svängde av E4 vid SuC i Sundsvall
Model 3 LR AWD -19 *Såld*
Model 3 LR AWD -21
Model 3 LR AWD -21
Har funnits gröna Model S från Tesla. Det var en mörkgrön variant. Sen finns det säkert folierade också.
I fredags såg vi en kermitgrön Model S vid SuC i ödeshög. Den var absolut folierad eller omlackad.
En orange
med svarta stripes
e4 norrgående runt 13 idag

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
åkte med honom enda från löddeköpinge SuC till Sillekrog SuC idage5m1r skrev:En orangemed svarta stripes
e4 norrgående runt 13 idag

Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Trevlig pratstund med @Teslamannen på Il Postino i Spånga.

Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
- Teslamannen
- Teslaägare
Tack själv TheMax, alltid lika kul att träffa likasinnade.
Slå till på en "väntbil" tycker jag, annars blir nog väntan oliiidlig.
Ses förmodligen igen på ngt event.
Slå till på en "väntbil" tycker jag, annars blir nog väntan oliiidlig.
Ses förmodligen igen på ngt event.
85D Titanium sen 30/12-2015
Jo, Blocket och Bytbil är välbesökta ... Tack för pratstunden, hoppas jag inte tog allt för mycket tid av den barnfria kvällenTeslamannen skrev:Slå till på en "väntbil" tycker jag, annars blir nog väntan oliiidlig.

Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Första gången jag såg (mötte) en Tesla i Ronneby. Röd , på Fredriksbergsviadukten, kl1100 2016-0-15.
X100 lev.14/8-18.
Mötte en vit Model S med nya fronten igår onsdag kl 18:30 på Stadsgårdskajen i ridning mot Slussen.
ElectricRide på Instagram | Tesla Model S och Renault Zoe | The Supercharger Grand Challenge på 34,5h https://www.instagram.com/electricride/
far1far2 skrev:Första gången jag såg (mötte) en Tesla i Ronneby. Röd , på Fredriksbergsviadukten, kl1100 2016-0-15.
Jag tror jag låg bakom dig med min för några veckor sedan på E22 på väg västerut mellan Karlskrona och Ronneby. Det var dock 2 bilar ungefär emellan. Kör själv en midnight grey.
Kan ju så klart ha varit någon annan med med samma färg som din. Svängde av vid Ronneby Östra om jag inte missminner mig.
Stöter ofta på Teslor i Karlskrona-trakten, troligen mycket tack vare Blomqvists fastcharger.
S75D Pearl white
S85D Midnight silver metallic
- Elektrokungen
- Teslaägare
Danni spottad på Mölndalsvägen, GBG kl 16:05. Han ignorerade mig dock...
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD
Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD
S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
- NikkolajVessla
- Teslaägare
En vit MS P90D parkerad snett utanför Bishop Arms i Linköping.
(Får man verkligen parkera sådär?!)

Model Y 2023
Kanske har ticket avoidance mode påslaget?NikkolajVessla skrev:En vit MS P90D parkerad snett utanför Bishop Arms i Linköping.
- NikkolajVessla
- Teslaägare
Ja, det var väl det tillbehörspaketet de tog bort förra året? Att man inte hann beställa det...!dstr skrev:Kanske har ticket avoidance mode påslaget?NikkolajVessla skrev:En vit MS P90D parkerad snett utanför Bishop Arms i Linköping.

Model Y 2023
Det här rubbar hela min världsbild. 42 havererar totalt osv. 1a april borde varit på en _torsdag_ i år, men pga skottår hoppades det över.NikkolajVessla skrev:Ja, det var väl det tillbehörspaketet de tog bort förra året? Att man inte hann beställa det...!dstr skrev:Kanske har ticket avoidance mode påslaget?NikkolajVessla skrev:En vit MS P90D parkerad snett utanför Bishop Arms i Linköping.
- NikkolajVessla
- Teslaägare
Teslaspotting
Haha!dstr skrev:Det här rubbar hela min världsbild. 42 havererar totalt osv. 1a april borde varit på en _torsdag_ i år, men pga skottår hoppades det över.NikkolajVessla skrev:Ja, det var väl det tillbehörspaketet de tog bort förra året? Att man inte hann beställa det...!dstr skrev:Kanske har ticket avoidance mode påslaget?NikkolajVessla skrev:En vit MS P90D parkerad snett utanför Bishop Arms i Linköping.

Någon har rubbat Matrix!
Och den nämnda Teslan är borta nu...

Model Y 2023