Senaste version 2025.20
Moderator: Redaktion
Re: Senaste version 2018.49
Jag körde typ 100 mil med AP för ett par dagar sedan och hade inget sådant problem. Kanske någon bugg som kommit in till icke Navigation på AP för er som inte har det eller bara på EU versionen.
Min sänker hastigheten vid byte av motorväg och sedan ökar den till vad jag själv hade sätt den på om den nya motorvägen har samma hastighetsgräns som den förra. Så säkert inget för att smöra in sig hos lagstiftarna.
Min sänker hastigheten vid byte av motorväg och sedan ökar den till vad jag själv hade sätt den på om den nya motorvägen har samma hastighetsgräns som den förra. Så säkert inget för att smöra in sig hos lagstiftarna.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Cool att det nya baksätet syns i telefonappen för model S under Climate.
Det gör mig avundsjuk varje dag att jag bara har den skinnklädda "parkbänken" i verkligheten.
Det gör mig avundsjuk varje dag att jag bara har den skinnklädda "parkbänken" i verkligheten.
Model S LR 2023, tidigare Model 3 Performance 2022, M3 2021, S90D 2019, 2016
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Sitter du ofta i bak?Rennwagen skrev:Cool att det nya baksätet syns i telefonappen för model S under Climate.

Byter motorväg? Menar du navigate on AP (eller vad det nu hette)? Trodde det funkade bara i usa än så länge. Jag har 2018.42.12.1Pontus skrev:Jag körde typ 100 mil med AP för ett par dagar sedan och hade inget sådant problem. Kanske någon bugg som kommit in till icke Navigation på AP för er som inte har det eller bara på EU versionen.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
thedude skrev:Byter motorväg? Menar du navigate on AP (eller vad det nu hette)? Trodde det funkade bara i usa än så länge. Jag har 2018.42.12.1Pontus skrev:Jag körde typ 100 mil med AP för ett par dagar sedan och hade inget sådant problem. Kanske någon bugg som kommit in till icke Navigation på AP för er som inte har det eller bara på EU versionen.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Lite osäker på om det bara är med Navigate on Autopilot men här inte upplevt några problem så jag tror den funkar bra med bara Autopilot också.thedude skrev:Byter motorväg? Menar du navigate on AP (eller vad det nu hette)? Trodde det funkade bara i usa än så länge. Jag har 2018.42.12.1Pontus skrev:Jag körde typ 100 mil med AP för ett par dagar sedan och hade inget sådant problem. Kanske någon bugg som kommit in till icke Navigation på AP för er som inte har det eller bara på EU versionen.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
I see...märkte iaf häromdagen att APn sänkte hastigheten vid en stor kurva och sen ökade igen när det blev rakt igen...rätt coolt
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Jäkligt najs med nextgen bak.Rennwagen skrev:Cool att det nya baksätet syns i telefonappen för model S under Climate.
Och ja SolnaGnagarn, ibland sitter jag bak då väldigt viktiga människor sitter bak.

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

- SolnaGnagarn
- Teslaägare
+2Tars skrev:Jäkligt najs med nextgen bak.Rennwagen skrev:Cool att det nya baksätet syns i telefonappen för model S under Climate.
Och ja SolnaGnagarn, ibland sitter jag bak då väldigt viktiga människor sitter bak.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Shit jag måste börja sitta bak assåTars skrev:Jäkligt najs med nextgen bak.Rennwagen skrev:Cool att det nya baksätet syns i telefonappen för model S under Climate.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Kan man be Tesla att skicka ut senaste uppdateringen? Är rätt sugen på att kunna starta ratt och stolsvärme från appen. (Och fartmode då givetvis
)

Har du testat att koppla upp den på WiFi-nät? Det verkar vara en av de effektivaste sätten att få uppdateringen på.SolnaGnagarn skrev:Kan man be Tesla att skicka ut senaste uppdateringen? Är rätt sugen på att kunna starta ratt och stolsvärme från appen. (Och fartmode då givetvis)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Försökte igår men S:en hittade inte mitt trådlösa nätverk vilket X:en gjorde från samma plats på uppfarten. Ska testa att flytta den lite.Svenssons skrev:Har du testat att koppla upp den på WiFi-nät? Det verkar vara en av de effektivaste sätten att få uppdateringen på.SolnaGnagarn skrev:Kan man be Tesla att skicka ut senaste uppdateringen? Är rätt sugen på att kunna starta ratt och stolsvärme från appen. (Och fartmode då givetvis)
Är S:en äldre och X:n nyare? Kan vara att det är 5 GHz-nät vilket äldre bilar inte kan koppla upp sig mot men nya kan.SolnaGnagarn skrev:Försökte igår men S:en hittade inte mitt trådlösa nätverk vilket X:en gjorde från samma plats på uppfarten. Ska testa att flytta den lite.Svenssons skrev:Har du testat att koppla upp den på WiFi-nät? Det verkar vara en av de effektivaste sätten att få uppdateringen på.SolnaGnagarn skrev:Kan man be Tesla att skicka ut senaste uppdateringen? Är rätt sugen på att kunna starta ratt och stolsvärme från appen. (Och fartmode då givetvis)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
S:en är typ en vecka gammal.Svenssons skrev:Är S:en äldre och X:n nyare? Kan vara att det är 5 GHz-nät vilket äldre bilar inte kan koppla upp sig mot men nya kan.SolnaGnagarn skrev:Försökte igår men S:en hittade inte mitt trådlösa nätverk vilket X:en gjorde från samma plats på uppfarten. Ska testa att flytta den lite.Svenssons skrev:Har du testat att koppla upp den på WiFi-nät? Det verkar vara en av de effektivaste sätten att få uppdateringen på.SolnaGnagarn skrev:Kan man be Tesla att skicka ut senaste uppdateringen? Är rätt sugen på att kunna starta ratt och stolsvärme från appen. (Och fartmode då givetvis)
- westerlund
- Teslaägare
jag fick 49.1 och 49.2 utan wifi!SolnaGnagarn skrev:S:en är typ en vecka gammal.Svenssons skrev:Är S:en äldre och X:n nyare? Kan vara att det är 5 GHz-nät vilket äldre bilar inte kan koppla upp sig mot men nya kan.SolnaGnagarn skrev:Försökte igår men S:en hittade inte mitt trådlösa nätverk vilket X:en gjorde från samma plats på uppfarten. Ska testa att flytta den lite.Svenssons skrev:Har du testat att koppla upp den på WiFi-nät? Det verkar vara en av de effektivaste sätten att få uppdateringen på.SolnaGnagarn skrev:Kan man be Tesla att skicka ut senaste uppdateringen? Är rätt sugen på att kunna starta ratt och stolsvärme från appen. (Och fartmode då givetvis)
Re: Senaste version 2018.49.12.1
49.12, många 49or
hyllning till SAN fransisco?

Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Nån mer än jag som inte får rump och rattvärmen att starta med appen?
[quote="SolnaGnagarn"]Nån mer än jag som inte får rump och rattvärmen att starta med appen?[/quote
Har ingen rattvärmare men ingen av de 5 plasterna värms upp vi appen
Har ingen rattvärmare men ingen av de 5 plasterna värms upp vi appen

- OfarligTesla
- Teslaägare
Japp, frun har klagat på det senaste veckan eller så.SolnaGnagarn skrev:Nån mer än jag som inte får rump och rattvärmen att starta med appen?
OfarligTesla skrev:Japp, frun har klagat på det senaste veckan eller så.SolnaGnagarn skrev:Nån mer än jag som inte får rump och rattvärmen att starta med appen?
Känns som om det är lite för många uppdateringar för att det ska vara bra. Är ni inte helt tokiga på att saker som fungerar helt plötsligt inte gör det?
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Nope! Fortfarande ett leende varje gång jag ska åka någonstans, haft den i snart 1.5 år. Uppdateringar är ett plus enligt mig.Jeppe_E skrev:OfarligTesla skrev:Japp, frun har klagat på det senaste veckan eller så.SolnaGnagarn skrev:Nån mer än jag som inte får rump och rattvärmen att starta med appen?
Känns som om det är lite för många uppdateringar för att det ska vara bra. Är ni inte helt tokiga på att saker som fungerar helt plötsligt inte gör det?

Model S 90D -17
- OfarligTesla
- Teslaägare
Nepp, är ju mer eller mindre som alla andra teknikprylar. Rätt kul att bilen blivit teknikpryl också faktiskt.Jeppe_E skrev:OfarligTesla skrev:Japp, frun har klagat på det senaste veckan eller så.SolnaGnagarn skrev:Nån mer än jag som inte får rump och rattvärmen att starta med appen?