hed skrev:Vilket jävla asRepa lacken ba!!

Moderator: Redaktion
hed skrev:Vilket jävla asRepa lacken ba!!
Fast på husvagnen såklart..Tars skrev:hed skrev:Vilket jävla asRepa lacken ba!!
Så länge föraren är på plats nära så ser jag inte heller något problem.jonasl skrev:Är det egentligen ett problem om det finns lediga platser och föraren är redo att flytta på sig om det behövs? Förstår att man inte riktigt orkar koppla loss släpet så ofta som man sannolikt behöver tanka elektroner med det ekipaget om det ändå inte är något tryck på laddarna.
Orkar man inte koppla loss bör man nog tänka på ett annat typ av boende. Det tar 30-60 sek och med backkamera och stödhjul klarar en apa av det.jonasl skrev:Är det egentligen ett problem om det finns lediga platser och föraren är redo att flytta på sig om det behövs? Förstår att man inte riktigt orkar koppla loss släpet så ofta som man sannolikt behöver tanka elektroner med det ekipaget om det ändå inte är något tryck på laddarna.
Att sätta någon i situationen att behöva säga till är redan det onödigt och upplevs otrevligt av många.Lunna skrev:Var det fullt i övrigt? Annars spelar det ju ingen roll att man tar upp flera platser samt att man är redo att flytta om det behövs.
Håller med. Detta ekipage har nog anlänt till tom SuC, kört rakt in och tatt yttersta laddaren. Är det ägaren som solar i förgrunden?Pontus skrev:Så länge föraren är på plats nära så ser jag inte heller något problem.jonasl skrev:Är det egentligen ett problem om det finns lediga platser och föraren är redo att flytta på sig om det behövs? Förstår att man inte riktigt orkar koppla loss släpet så ofta som man sannolikt behöver tanka elektroner med det ekipaget om det ändå inte är något tryck på laddarna.
Plus ett från mig också. Är väl inte så svårt att prata med varandra._TonyV skrev:Håller med. Detta ekipage har nog anlänt till tom SuC, kört rakt in och tatt yttersta laddaren. Är det ägaren som solar i förgrunden?Pontus skrev:Så länge föraren är på plats nära så ser jag inte heller något problem.jonasl skrev:Är det egentligen ett problem om det finns lediga platser och föraren är redo att flytta på sig om det behövs? Förstår att man inte riktigt orkar koppla loss släpet så ofta som man sannolikt behöver tanka elektroner med det ekipaget om det ändå inte är något tryck på laddarna.
Bara be dem flytta sig ifall inte går komma åt ladda på annat sätt. Hårda ord här från många utan att man känner till omständighterna tycker jag.
Dom lyckades inte ens parkeraSilverBullet skrev:Finns det en förkortning för detta också?
Kanske RTFM...
De hade fullt upp med att få loss kontakten när de insåg att det inte kom någon kräm ur sladden...
Det var mycke fipplande på fjärren och ryckande i kontakten.
Pinsamt om de varit tvungna att ringa BMW eller Tesla om hjälp.
Hahaha...
Eller så hade du kunnat gå fram och vänligt sagt, "grabbar, det där kommer inte funka". Jag tycker inte att deras misstag är SÅ konstigt.SilverBullet skrev:Finns det en förkortning för detta också?
Kanske RTFM...
De hade fullt upp med att få loss kontakten när de insåg att det inte kom någon kräm ur sladden...
Hahaha...
Det gjorde jag faktiskt. Är inte så elak som det kanske verkade. Kom fram ungefär samtidigt som de själva uptackte att det inte funkade.JonasAnd skrev:Eller så hade du kunnat gå fram och vänligt sagt, "grabbar, det där kommer inte funka". Jag tycker inte att deras misstag är SÅ konstigt.SilverBullet skrev:Finns det en förkortning för detta också?
Kanske RTFM...
Hahaha...
Jag tyckte också att det var lite lustigt, jag lät nog mer sur än jag egentligen var i mitt inlägg. Allt gott!SilverBullet skrev:Det gjorde jag faktiskt. Är inte så elak som det kanske verkade. Kom fram ungefär samtidigt som de själva uptackte att det inte funkade.JonasAnd skrev:Eller så hade du kunnat gå fram och vänligt sagt, "grabbar, det där kommer inte funka". Jag tycker inte att deras misstag är SÅ konstigt.SilverBullet skrev:Finns det en förkortning för detta också?
Kanske RTFM...
Hahaha...
Visade dem knappen på kontakten utifall att det skulle hjälpa dem att få den att lossa från bilen men den hade såklart ingen funktion i detta läge.
Nej ni har rätt, det är kanske inte är så konstigt.
Tyckte bara att det var lite kul att bli "ICEAD" av en elbil. Men det var tydligen bara jag som tyckte det.
Ber så mycket om ursäkt för detta.
Tack SilverBullet för att du tog dig tid att editera bort nummerplåten, enligt forumets riktlinjerSilverBullet skrev:........
Finns det sådana riktlinjer?!?macksie skrev:Tack SilverBullet för att du tog dig tid att editera bort nummerplåten, enligt forumets riktlinjerSilverBullet skrev:........
Är det personpåhopp även om man skriver något snällt? Personen kanske vill vara en bad boy (engelska).Svenssons skrev:Våra regler:
- När du skriver inlägg håll hövlig ton. Personpåhopp modereras och kan resultera i avstängning.
- Lägger du upp bilder tänk på att folk kanske inte vill figurera på webben - gör gärna andras ansikten och registreringsskyltar suddiga.
- All text och bilder du lägger upp kan fritt användas av Tesla Club Sweden.
- Du får ha din referrallänk i din signatur men skriv inga inlägg som enbart går ut på att sprida den.
http://teslaclubsweden.se/forum/index.php
Jag försöker, du skriver ju fortfarande fin svenska för att bo i det stora landet och köra något som vi andra inte kanPontus skrev:Är det personpåhopp även om man skriver något snällt? Personen kanske vill vara en bad boy (engelska).Svenssons skrev:Våra regler:
- När du skriver inlägg håll hövlig ton. Personpåhopp modereras och kan resultera i avstängning.
- Lägger du upp bilder tänk på att folk kanske inte vill figurera på webben - gör gärna andras ansikten och registreringsskyltar suddiga.
- Du får ha din referrallänk i din signatur men skriv inga inlägg som enbart går ut på att sprida den.
Är det du som writing then it's bara braKulingen skrev:Jag försöker, du skriver ju fortfarande fin svenska för att bo i det stora landet och köra något som vi andra inte kanPontus skrev:Är det personpåhopp även om man skriver något snällt? Personen kanske vill vara en bad boy (engelska).Svenssons skrev:Våra regler:
Så ja, nu börjar detblikna något. Min son bor på andra sidan och han börjar få tänka på grammatiken nu efter 2 år hihiPontus skrev:Är det du som writing then it's bara braKulingen skrev:Jag försöker, du skriver ju fortfarande fin svenska för att bo i det stora landet och köra något som vi andra inte kanPontus skrev:Är det personpåhopp även om man skriver något snällt? Personen kanske vill vara en bad boy (engelska).Svenssons skrev:Våra regler: