HeheDansken skrev:........en riktigt bra upplevelse... som fortsatta på vägarna runt Stockholm till ganska sent

Moderator: Redaktion
HeheDansken skrev:........en riktigt bra upplevelse... som fortsatta på vägarna runt Stockholm till ganska sent
Härligt efter all väntan!Lucidor skrev:Nu på fredag är det min tur att ta leverans!
"........en riktigt bra upplevelse... som fortsätter på vägarna runt Stockholm till ganska sent..."Lucidor skrev:Nu på fredag är det min tur att ta leverans!
Exakt! Frun. Undrade igår hur det kunna ta en timme att hämta paket på posten (3km)?Bjelke skrev:"........en riktigt bra upplevelse... som fortsätter på vägarna runt Stockholm till ganska sent..."Lucidor skrev:Nu på fredag är det min tur att ta leverans!
Det var från MyTesla jag hämtade manualen. Hoppas den i bilen är bättre.ellerstrom skrev:Senaste version av manualen finns på skärmen i bilen, och den uppdateras vid varje uppdatering av bilens mjukvara som innehåller nya funktioner.
Var man kan hitta en uppdaterad manual på nätet vet jag inte, kanske mytesla?
Det stämmer. Ofta man träffar TCS folk därgellerstam skrev:Jag är dålig på de där laddarna men det skulle kunna vara på Ödeshög?
Kul att träffas AndersAnders77 skrev:Kul att träffas Dansken. Din röda är okej, men min svarta är nog snyggare ändå.![]()