Såg denna skönhet när jag tittade ut i morse. På min egen uppfart! Nu är man äntligen med i klubben på riktigt:-D
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Ja cykeln är en riktig skönhet, välkommen i ctkelklubben
Det finns en sekt också för bilar har jag hört...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Fanns en ledig laddplats när jag kom till Infra igår vid 14, märks att försäljningen går bra!
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Lite bilar på väg upp mot Göteborg. Bilden togs av en kollega till mig igår i Skåne men jag mötte lastbilen vid 8-tiden i Halland idag.
Han har ju parkerat på fel ställe. Teslorna samåker ju helt klart och borde således kunna nyttja samåkningsparkeringen som finns där nånstans åt höger.
Lite bilar på väg upp mot Göteborg. Bilden togs av en kollega till mig igår i Skåne men jag mötte lastbilen vid 8-tiden i Halland idag.
2st (Multi)vita med 19", o ivf en utan panorama.... Kan ju inte vara så...Men
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Idag när jag körde hem från Göteborg så mötte jag en biltransport med 6 Teslor på flaket, lite norr om Helsingborg. En halvtimme tidigare hade jag dessutom mött en biltransport i Halmstad med tre demobilar (Tesla-loggor på sidorna).
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Om någon spottar mina blåa med soltak och inte ser mig vinka: det är inte för att vara oförskämd jag inte vinkar. Jag hinner oftast inte reagera snabbt nog. Igår när jag körde hem bilen efter leverans mötte jag en röd med soltak på E4 i höjd med Frösunda och vinkade inte... Jag skäms lite grann.
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Såg just en Tesla på Discovery. Samma som man en gång lackat randig med blå färg som går att tända som lampor. Nu sågade man sönder huven och tog bort rutan bak för att på båda ställena sätta in projektorer som går att sänka ner och lyfta upp.
Är nu på programmet Racing Extinction.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Om någon spottar mina blåa med soltak och inte ser mig vinka: det är inte för att vara oförskämd jag inte vinkar. Jag hinner oftast inte reagera snabbt nog. Igår när jag körde hem bilen efter leverans mötte jag en röd med soltak på E4 i höjd med Frösunda och vinkade inte... Jag skäms lite grann.
Jag mötte en Tesla precis hemmavid igår i Sannegårdshamnen, ca 16:35. Och så såg jag en på väg ner i Tingstadtunneln från Lundbyleden imorse kl 07:55. Bromsljusen är snygga i mörker!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com