[
Nä, det räknar inte fel. Det är bara att man måste skilja på inlägg och svar. Antal svar är alltid ett mindre än antal inlägg
Edit: Bylund han före
Nej det är inte antal svar som visas. Det är antal inlägg.
En tråd med vara ett inlägg så står det 1 inlägg.
Sen vet jag inte om det är annorlunda om man använder Tapatalk eller liknande..
Skit samma, låt oss bara summera med att jag har rätt och ni har fel, det räcker! Vad vann jag?
Så, nu kan vi går vidare med våra liv.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
[
Nä, det räknar inte fel. Det är bara att man måste skilja på inlägg och svar. Antal svar är alltid ett mindre än antal inlägg
Inställning kanske? Här står ju helt klart svar, inte inlägg
(och man kan se min insnöade surfvanor om man tittar på flikarna...
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
[
Inställning kanske? Här står ju helt klart svar, inte inlägg
Skärmavbild 2015-11-10 kl. 19.42.27.png
(och man kan se min insnöade surfvanor om man tittar på flikarna...
Ja man om du klickar på tråden så står det antal inlägg längst ner. Det va det som va tävlingen.
Det som står längst ner är ju verkligen gömt, aldrig tänkt på det förr. Det som står på översiktssidan "senaste" känns mer relevant eftersom man kan se det utan att gå in på varje tråd för att kontrollera (eller addera 1 till varje summa).
Jag tänker iaf fira att jag fick siffran 1000 på första sida. I'm going to party like it's my birthday
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Det som står längst ner är ju verkligen gömt, aldrig tänkt på det förr. Det som står på översiktssidan "senaste" känns mer relevant eftersom man kan se det utan att gå in på varje tråd för att kontrollera (eller addera 1 till varje summa).
Jag tänker iaf fira att jag fick siffran 1000 på första sida. I'm going to party like it's my birthday
Hahaha ja jag tycker du ska fira. Jag kan se det framför mig med partyhattar girlanger och tomtebloss.
Inför för att jag vill "burst your bubble", Men det som visas i listan är ju fel eftersom den alltid visar en för lite. .
Ibland när jag kör inne i stan och kör förbi en parkeringsplats så kan jag inte låta bli att autoparkera lite.
Har nog parkerat en 3-4 gånger fastän jag inte skulle stanna.
Vad hände med Segelflygarn? Har han redogjort ännu för vad som hände efter att han la ut filmen med V7 lite tidigt?
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Ja, det har varit väldigt tyst från både Segelflygarn och hans co-pilot (alltså inte Autopiloten)
Ja, båda två har i stort sett slutat vara på forumet. Det är jättekonstigt. Det kan väl inte vara så att... de har försvunnit? Jag slog på Segelflygaren på Eniro och hittade absolut ingenting. Det känns som att Tesla utraderat hela deras identiteter. Vi kanske inte ska fortsätta att ställa frågor..
Otäcka grejer det där...
Ja, det har varit väldigt tyst från både Segelflygarn och hans co-pilot (alltså inte Autopiloten)
Ja, båda två har i stort sett slutat vara på forumet. Det är jättekonstigt. Det kan väl inte vara så att... de har försvunnit? Jag slog på Segelflygaren på Eniro och hittade absolut ingenting. Det känns som att Tesla utraderat hela deras identiteter. Vi kanske inte ska fortsätta att ställa frågor..
Otäcka grejer det där...
med tanke på dagens datum ska vi nog vara försiktiga!!!
Model 3-24/Polestar 3-24
Otäcka grejer det där...
med tanke på dagens datum ska vi nog vara försiktiga!!!
Jag saknar den gamla hastighetsmätaren.
Nu när jag haft denna ett tag så kan jag konstatera att jag föredrar den gamla layouten. vissa saker är bättre med den nya, men i det stora hela så saknar jag mer av den gamla än jag har nytta av den nya.
Jag gillade att man tydligt kunde se på hastighetsmätaren hela tiden vilken hastighet man fick köra.
Nu visar den bara denna information ibland. Jag vill dessutom ha effektmätaren framme hela tiden.
Nu när jag haft denna ett tag så kan jag konstatera att jag föredrar den gamla layouten. vissa saker är bättre med den nya, men i det stora hela så saknar jag mer av den gamla än jag har nytta av den nya.
Jag gillade att man tydligt kunde se på hastighetsmätaren hela tiden vilken hastighet man fick köra.
Nu visar den bara denna information ibland. Jag vill dessutom ha effektmätaren framme hela tiden.
Det var väl snarare kartan som hela tiden visade aktuell hastighet i 6.2, ibland grå när den var mer osäker. Nu verkar det som att den bara visar den på hastighetsmätaren när den skulle ha varit i färg i 6.2.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det var väl snarare kartan som hela tiden visade aktuell hastighet i 6.2, ibland grå när den var mer osäker. Nu verkar det som att den bara visar den på hastighetsmätaren när den skulle ha varit i färg i 6.2.
Den visade det i hastighetsmätaren med ett streck eller en pil, Det var dessutom så att visaren bytte färg när man var över strecket så man såg tydligt när man körde för fort.
Senast redigerad av Martinen, redigerad totalt 1 gånger.
håller med! jag tycker fortfarande mitt förslag om att ha två visningar borde införas. Dagens när man kör med AP och sen switchar den över på den klassiska när AP är inaktiverat. Som Audi/VW har på sina senaste modeller.
Model 3-24/Polestar 3-24
Jag tycker inte vi behöver ha med varvräknaren
tycker det kan vara som andra börjar komma med nu, att man kan ha ett antal olika varianter att välja mellan.
tycker det kan vara som andra börjar komma med nu, att man kan ha ett antal olika varianter att välja mellan.
självklart ska det vara anpassat Tesla, Audi hade tyvärr ingen elbilvariant jag kunde lägga upp. Men jag gillar principen att öka/minska på det man behöver/inte behöver så mycket i olika situationer.
Model 3-24/Polestar 3-24
självklart ska det vara anpassat Tesla, Audi hade tyvärr ingen elbilvariant jag kunde lägga upp. Men jag gillar principen att öka/minska på det man behöver/inte behöver så mycket i olika situationer.
hade i och för sig varit intressant att veta varvtalet på motorerna. Läste nånstans att dom varvade från 0-17000 varv.