X-spotting
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: X-spotting
Bara för att de är en signature så behöver den inte vara i signature red.HelectriC skrev:ok, svårt att se i stark sol tycker jag.Jerker skrev:Signature nr 4 av 80 hade han sagt till brorsan.HelectriC skrev:är det en Sig red eller MC red?Jerker skrev:Min bror, som bor utanför Karlstad, hade besök av en kund idag. Han är norrman som bor i Värmland. Han hade just varit i Norge och hämtat sin X:
btw, fälgarna är helt ok jämfört med slipstream om man ska ha 20"
Kan den röda var Svenssons?Vidio skrev:4 nylevererade Model X på SC i Väsby... Någon härifrån som väntar?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Hans ska levereras i Götelaborg såvitt jag vet, så nej.Pontus skrev:Kan den röda var Svenssons?Vidio skrev:4 nylevererade Model X på SC i Väsby... Någon härifrån som väntar?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Mötte en röd på ekängsvägen i linköping i morse. Svårt att se om det var sig röd eller mc.
Rabatt på en Tesla? Använd min länk: http://---
Rätt färg men fel plats. Ser inte version, fälgar, säten eller interiör. Misstänker att det är en P90DL och inte P90D som jag har beställt. Det ska vara svarta 22" Onyx-fälgar, Tan-skinnklädsel och kolfiber i interiör på min. Det borde gå att se VIN på dessa bilar om man känner för det men tror inte att det kommer att ge någon extra info egentligen.Pontus skrev:Kan den röda var Svenssons?Vidio skrev:4 nylevererade Model X på SC i Väsby... Någon härifrån som väntar?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Var förbi SC Infra city och kunde räkna in 6 st model X med skyddsplast på. Man blir inte så lite avis. Kul för dom som får sina bilar snart. 

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Kan det vara demo bilen?
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Fast de tog väl av 22" från RPD586 och ska ha dessa till den nya vita demobilen? Det blev väl just 20"-fälgar som hamnade på RPD586?HelectriC skrev:Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag har för mig att de bytte fälgar på demobilen och satte 22" på den nya bilen i arkadenHelectriC skrev:Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Model X 90D, Svart interiör, 6 säten
Ja det är demo bilen. De bytte och satte på orginal 19 på demo bil och nya showroom fick de svarta 22".ClownenXD skrev:Jag har för mig att de bytte fälgar på demobilen och satte 22" på den nya bilen i arkadenHelectriC skrev:Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Svart X90D, bokat en M3.
Jaha, där ser man. men du menar väl 20?Anders77 skrev:Ja det är demo bilen. De bytte och satte på orginal 19 på demo bil och nya showroom fick de svarta 22".ClownenXD skrev:Jag har för mig att de bytte fälgar på demobilen och satte 22" på den nya bilen i arkadenHelectriC skrev:Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Model 3-24/Polestar 3-24
- TeslaMartin
- Teslaägare
Regnummeret slutade på 586, så det var demo bilen då.Anders77 skrev:Ja det är demo bilen. De bytte och satte på orginal 19 på demo bil och nya showroom fick de svarta 22".ClownenXD skrev:Jag har för mig att de bytte fälgar på demobilen och satte 22" på den nya bilen i arkadenHelectriC skrev:Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Har du beställt redan?Alx skrev:Jag åkte förbi SC väsby och spottade både Pontus och dessa
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Christian sa faktiskt 19" orginal på telefon. Tänkte inte så mycket mer på det då.HelectriC skrev:Jaha, där ser man. men du menar väl 20?Anders77 skrev:Ja det är demo bilen. De bytte och satte på orginal 19 på demo bil och nya showroom fick de svarta 22".ClownenXD skrev:Jag har för mig att de bytte fälgar på demobilen och satte 22" på den nya bilen i arkadenHelectriC skrev:Nej, den har svarta 22" (RPD586)Stefan skrev:En 90D på E6an mellan Mölndal och Kållered.
Kan det vara demo bilen?
Svart X90D, bokat en M3.
- grenhall
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mattias4765
Trams!TeslaMartin skrev:Finmöte vid tvätten - Täbys nya demo.
Min börjar nu kännas hopplöst gammal
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
- TeslaMartin
- Teslaägare
Allt är väl relativt (men det var menat som skämt)grenhall skrev:Trams!TeslaMartin skrev:Finmöte vid tvätten - Täbys nya demo.
Nej.... Snåljåpen i mig satte stoppPontus skrev:Har du beställt redan?Alx skrev:Jag åkte förbi SC väsby och spottade både Pontus och dessa

- grenhall
- Teslaägare
Ja jag förstod det. Men du har världens bästa bil. Inte vill du ha en tråkbuss.TeslaMartin skrev:Allt är väl relativt (men det var menat som skämt)grenhall skrev:Trams!TeslaMartin skrev:Finmöte vid tvätten - Täbys nya demo.
Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Va mr Grenhall: Är model X en tråkbuss nu ... ?grenhall skrev:Ja jag förstod det. Men du har världens bästa bil. Inte vill du ha en tråkbuss.TeslaMartin skrev:Allt är väl relativt (men det var menat som skämt)grenhall skrev:Trams!TeslaMartin skrev:Finmöte vid tvätten - Täbys nya demo.
Tesla Model Y
- grenhall
- Teslaägare
Naturligtvis.gellerstam skrev:Va mr Grenhall: Är model X en tråkbuss nu ... ?grenhall skrev:Ja jag förstod det. Men du har världens bästa bil. Inte vill du ha en tråkbuss.TeslaMartin skrev:Allt är väl relativt (men det var menat som skämt)grenhall skrev:Trams!TeslaMartin skrev:Finmöte vid tvätten - Täbys nya demo.

Model S P85D 2015 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y Performance 2023