"Om du ska fortsätta kritisera Tesla stup i kvarten så får du nog lite mer trovärdighet när du åtminstone provat en själv.
Måste man provköra bilen för att få se saker som inte är och prata om vad man ser?
Sedan kritiserade jag inte Tesla eller bilen ,utan Folk som jobbar hos Tesla . Kan inte tänka mig att Elon tycker att det är ok leverera en bil som man tagit betalt för att leveransinspektera utan att göra det man tagit betalt för.
Ja det måste man, i mina ögon förlorade du all din credibility när du inte ens provat en trea. Du kan inte kalla dig för elbilsexpert hur mycket du än vill utan att ha provkört och faktist testat sakerna och utvärderat resultatet objektiv. Trött på alla låtsasexperter.
Kör för tillfället runt i en BMW 520D från 2019 med m-sport paket och massa lull lull, alltså den som påstår att BMW har bättre körkänsla än Model 3 har ingen koll alls. Jag absolut hatar växlingar (som man faktiskt känner av) och oljud från motorn. De enda sakerna BMWn slår 3an med är komfort i stolarna, och räckvidd, ja man kan köra 500km på en halvtank. Men vad gör det när körningen är lika ryckig som en linbana @ 1800-tal.
Ok . Var har jag kallat mig för bilexpert? Uppmanar du dina barn att testa knark också? Jag menar har de inte ordentligt provat kan de inte veta att man inte ska knarka.
Du har poäng MEN jag tror inte hans ungar sitter och skriver på något forum och försöker övertyga någon om att ett knark är bättre än något annat knark eller vilka fördelar och nackdelar som finns med resp knark. Eller tror du det?
Poängen var att hans barn vet inte heller vilket knark sim är bra eller dåligt eftersom dom inte provat på samma sätt som du inte provat.
Jo men hur ska man göra med barnen då? Jag har aldrig provat knark hur ska jag då få mitt barn att inte börja knarka? Jag menar har jag inte provat skiten själv, hur ska jag veta att det inte är bra? Sedan vet jag inte om det finns bra och dålig knark?
Kanske dags att flytta diskussionen till familjeliv/flashback nu?
Hej å hå, här blev det "lite" OT... Nåväl, jag tackar för alla tankar . Tänker inte ge mig in i några diskussioner, Tesla är ett hett ämne och båda sidor har valida argument. Men till syvende och sist så är det ett individuellt beslut om vad som är viktigt och passar för just mig. Någon försökte skutta tillbaka till ämnet och undrade om det blev en Tesla. Svaret är JA, en Tesla M3 är beställd. Dock blev det LR istället för SR
Hej å hå, här blev det "lite" OT... Nåväl, jag tackar för alla tankar . Tänker inte ge mig in i några diskussioner, Tesla är ett hett ämne och båda sidor har valida argument. Men till syvende och sist så är det ett individuellt beslut om vad som är viktigt och passar för just mig. Någon försökte skutta tillbaka till ämnet och undrade om det blev en Tesla. Svaret är JA, en Tesla M3 är beställd. Dock blev det LR istället för SR