Eftersom de röda här i sekten den senaste tiden har gjort mycket väsen av sig, tror jag det är dags att de blå trycker tillbaks
Posta bild på din fina blå Tesla (S, X eller roadster spelar ingen roll)
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Tycker att blå är en mycket snyggare färg än röd. MEN sedan jag bytte till en röd bil så har andelen måsskit på bilen minskat dramatiskt. Jag skojar inte , samma parkeringsplats under likadana omständigheter; blå bil= måsskit. röd bil= inte så mycket. De måste tro att den blå är en sjö (el toalett)
Den första bilden är väl den gamla mörkblå? den gillar jag mycket bättre än den nuvarande pastellblå kulören. Körde en röd igår som lånebil, tycker den var superfin med grå 21" fast jag vet inte om jag skulle tröttna snabbt på röd...
Tesla Model S P85DL+ (nr 9)
Tidigare bilar
Model S P100D+ Tars Edition
Model S P85DL+
Model S P100DL
Model S 90D
Model S P85DL
Model S P85+
Model S P85 levererad 12 juni 2014
Den första bilden är väl den gamla mörkblå? den gillar jag mycket bättre än den nuvarande pastellblå kulören. Körde en röd igår som lånebil, tycker den var superfin med grå 21" fast jag vet inte om jag skulle tröttna snabbt på röd...
Jepp, det är den mörkare blå som inte längre finns
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Hade dock önskat mer sol både för bildens skull och för alla som bor här
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model S 75 - Deep Blue Metalic - Sunroof - AP 2.0 (EAP) - Next Gen Seats - Upg. Charger
Be my friend if you want 9000 kr rabatt och obegränsad Supercharging