Tesla deltog i en krigsveteranparad i USA. Och Tesla gör en grej av att de anställer krigsveteraner som du ser om du går till adressen på bilen.
Finns en X också: https://electrek.co/2015/11/11/after-th ... erans-day/
Ja ok. Då förstår jag varför och då blev det helt legitimt. Då var nog inte poängen att det skulle vara snyggt. Den regnbågsfärgade skulle vara intressant att se. Den syns nog rätt så bra på vägen.
Ja ok. Då förstår jag varför och då blev det helt legitimt. Då var nog inte poängen att det skulle vara snyggt. Den regnbågsfärgade skulle vara intressant att se. Den syns nog rätt så bra på vägen.
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Googla så ser du både S och X i Pridedskrud.
Eller klicka på länken i mitt inlägg ovan...
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS